social mediacampagne MGn

Mediis start samen met PharmaPartners op 1 december een social media campagne voor de promotie van MijnGezondheid.net. Via Instagram, facebook en google worden een half jaar lang advertenties gedeeld met verschillende doelgroepen in onze regio.

De doelgroepen

  • ouders met jonge kinderen in de leeftijd | 20-45 jaar
  • volwassenen zonder kinderen | 30-45 jaar
  • volwassenen in de leeftijd |  46-59 jaar

Hiermee gaan we nieuwe groepen patiënten bekend maken met het patiëntenportaal, zonder dat dit een extra inspanning vraagt van de huisartsenpraktijken.

Hier staan twee voorbeelden van een tiental social media advertenties die worden ingezet voor deze campagne. 

Tip voor de praktijk

  • als het alweer even geleden is dat er een batchaanmelding is gedaan is het raadzaam deze weer opnieuw uit te voeren. Zo voorkom je dat patiënten zich niet kunnen aanmelden en met vragen hierover bij jullie komen.
  • Staat de module Online afspraken maken nog uit na Corona? Zet deze dan, waar mogelijk weer aan. Heb je vragen over de inrichting van de afspraken module in Medicom. Vraag dan hulp aan PharmaPartners (088 | 6 888 888 of via het klantportaal Mijn.Pharmapartners.nl.
  • Meer informatie over de batchaanmelding of de instellingen rondom online afspraak maken staat ook op de e-help pagina: https://pharmapartners.digitaal-magazine.nl/e-help/op-weg-met-ehealth-huisartsen

Niet-Medicompraktijken

Voor niet-Medicompraktijken, in het voorjaar gaan wij met Pharmeon om tafel om een soortgelijke campagne op te zetten rondom Uw Zorg Online.

­